A JÓ KERESKEDŐ...

... arról ismerszik meg, hogy hisz abban, hogy az általa eladott termék a vevő életét megszépíti, megkönnyíti, jobbá teszi. Legalábbis, mint kereskedő, ezt én eddig így gondoltam. Afelől mindig voltak halvány, lilába forduló sejtéseim, hogy az egyik nagyobb piros-fekete-nemhülye elektronikai áruházlánc a szlogennel ellentétben nem túlzottan az általam indításnak lefirkantott ideológiát követi, de hát ők se hülyék. Az viszont nyugosztaljon mindenkit, hogy a héten tapasztaltak alapján az ott dolgozók sem azok.

Az általam vételezni kívánt polárszűrő kiválasztásában segédkező hölgyemény bizalmaskodása ama meglehetősen alpári szókapcsolatokkal cizellált információ köré rendeződött, miszerint "abban az áruházban" nem éri meg vásárolni, mert az ár nem találkozik túlzott mértékben a minőséggel és ez félrevezető lehet az én hajszínemmel megáldott vásárlóközönség irányába (bár a hölgy a "gagyi" szót használta, nem is értettem, hogy mire gondolhat). Azt hozzáteszem azért, hogy ebben a műsorszámban Handrás felvétele viszi el a prímet a mai napig.

Multik kontra dolgozóik: 1-1.

 PIHE, minden más témakörben

MegosztásOldal teteje

« az idei tél péntekre esett
egy húron »

hülye azért nem vagyok     magyarország    

 

HOZZÁSZÓLÁSOK